středa 30. března 2011

FACE


Tak dneska jsem zůstala doma a nešla do školy, protože mě nebylo moc dobře, ale dala jsem si ibalgin prospala se a je mě hned lépe:) Jinak sem nevěděla co bych sem teda dala a tak jsem se aspoň rozhodla, že vám sem dám zase pár fotek toho co používám:

moje přípravky na obličej,oči atd..:)

l

1. Slupovací maska planet spa z Avonu
2. Balea maska se zinkem z DM
3. Slupovací maska hloubkové čištění z DM

f


4. Štětec na pudr
5. Make-up tekutý Avon
6. Pudr Gabriella Salvete
7. Make-up pěnový Maybelline

z

8. Fialové stíny Gabriella Salvete
9. Hnědé/bronzové stíny S-he
10. řesenka Gabriella Salvete (hodně zdelší řasy)
11. oční linky Avon (udělají hrozně hezkou linku)
12. fialová tužka na oči Gabriella Salvete
13. kosmetické pouzdro se štětečky Avon (bez toho bych už nepřežila)

Žádné komentáře:

Okomentovat