pondělí 4. dubna 2011

I NEED...

Ahojte, taky u vás dneska bylo tak škaredě? Já když jsem šla ze školy tak jsem domů přišla jako zmoklá slepice. Neměla jsem ani deštník ani kapuci a ani pláštěnku:D Poslední dobou si připadám jak nějaká dobrá znalkyně jazyků, protože si píši emailem s jednou hrozně fajn holčinou z USA za kterou pojedu na tři týdny o prázninách. Hrozně se tam těším, vidět New yorku atd..a potom si píši s jednou ehm..paní? z Polska. Nevím jak ji nazvat:) Minule když jsem tam byla tak mě vzala do hroozně velkého polského obchodního centra! Tak doufám že až tam zas budu tak se tam půjdeme podívat.
Dnes vám sem dám obrázky věcí které opravdu chci a potřebuji. Takže se je chystám v nejbližší době koupit.
















Tak a teď se du dívat na superstar a fandit Elenwoodovi:)) Máte svého/svoji favoritku?:)

3 komentáře:

  1. Kromě botiček a floral vzorů se vším souhlasím :))

    OdpovědětVymazat
  2. no, vedela by som si vybrat:)

    OdpovědětVymazat
  3. no ty květinové vzory se mě líbí na obrázku nevím jak to bude vypadat na mě:) jinak děkuji:))

    OdpovědětVymazat