čtvrtek 28. dubna 2011

LONSDALE

Dnes jsem po dlouhé době šla do školy. Samozřejmě jsem si zvykla na to dlouhé spaní a zaspala jsem. No dalo se to čekat že?:D To bych opravdu nebyla jinak já.. Stihla jsem ale rychle vyfotit můj dnešní outfit. Byl sportovní, protože jsem vůbec nemohla nic jiného najít a navíc to bylo pro mě lepší když jsem spěchala do školy. Dnes jsem si dávala věci do skříně a do poliček. Ještě nekončím, ale ty důležitý věci konečně mám na svém místě:)
Tvářím se tam jak blbec, ale to prosím neřešte.:D
Bunda - Lonsdale(net)
Taška - Lonsdale(net)
Mikina - Nike(net)
Jeany - CaA

A jaké máte vy vztah s touto značkou? Já mám ráda hlavně tepláky od této značky a tašky. Do té tašky se vleze totiž hodně věcí a navíc jsou v různých variantách a barvách.

4 komentáře:

  1. Krásné věci :-) Mám triko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji, i trička jsou dobrá:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tašky sou nejlepší;) A ten pokoj vypadá dost dobře, stejně tak ty:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak zrovna tam nejde vidět moc pokoj:D a hlavně ten bordel, takže je to dobře:))Ale pak ho vyfotím až to půjde. Jinak děkuji:)

    OdpovědětVymazat