pátek 29. dubna 2011

newspaper nails

Pomalu, ale jistě zjišťuji že mě hrooozně začalo bavit lakování nehtů. Byla jsem totiž zvyklá na gelové nehty, tak mě to nějak s lakováním nelákalo. Ale teď už mám jiný názor. Na internetu jsem našla tento typ nehtů a já jsem vám chtěla ukázat postup, protože se mi tyto nehty hrozně líbí a doufám že vám také:)
 ---->

na nehty potřebujete:
-misku v které budete mít nějaký alkohol(vodka,slivovice)
-kousky roztrhaných novin
-základní lak(bílí,béžový.)
-průhledný lak

bílím lakem si nalakujeme nehty a necháme uschnout

vezmeme kousek novin, namočíme do alkoholu a přiložíme na nehet
pořádně přimáčkněte a držte chvíly


potom jen přelakujeme nehty průhledným lakem 

A výsledek?!
 
a potom mě napište jestli se vám povedlo:)přeji hodně štěstí!

12 komentářů:

  1. nejsem přímo z KM, ale z okolí :)
    jinak nápad je to vážně úžasný, asi to taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. to vypadá opravdu zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo, tak to je opravdu super, vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow Míši tak tos mě poskytla opravdu velkou inspiraci, to je hodně drsný, víš, že já jsem strašnej úchyl na ty nehtíky:P Yes, hned jak se mi odloupají ty zebří tak si udělám toto, to mě neskutečně dostalo:)

    OdpovědětVymazat
  5. Páne jo :) určitě to někdy vyzkouším :) já si ráda lakuju nehty :D

    OdpovědětVymazat
  6. To vyzkouším :) díky

    hana-allinmyhead.blogspot.com

    OdpovědětVymazat