úterý 26. dubna 2011

STAR BRIGHT

Tak vás po tomto náročném dnu všechny zdravím! Dnes jsme měly ve škole volno, ale já se bohužel patlala s tím nábytkem. Měla jsem tady stolaře s kterým jsme to skládala. Přišel o půl 11 a odešel v 19 hodin. Tak si asi dovedete kolik to bylo práce. A to ještě není všechen nábytek složen! Takže tady sedím zavalená všemi možnými věcmi. No ale i tak jsem si po tomto dni našla odpočinek tady u vás! Jsem hrozně ráda jak vidím že se navyšují čísla sledovatelů a čísla zobrazení stránek! DĚKUJI za to a za VÁS! Včera jsem si hrála s nehtíčkama. Dnes jsou sice trošku oloupané ty hvězdičky, ale pořád krásné.

 Použila jsem ten červený lak od babičky ZDE a potom ten lak co jsem si koupila ve městě ZDE

Posledních pár dnů bylo opravdu krásně a na zahradě bylo spooousty pampelišek a tak jsem si připadala jako pampelišková víla!

5 komentářů:

  1. Heh ten lak koupilas fakt dobře, vypadá to úžasně ty hvězdičky! A ten pampeliškový věnec je drsný, ani sama nevím, jestli ho ještě umím plést:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky a určitě umíš, já jsem si taky nebyla jistá a jak to dopadlo:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi krááásná :) A ty nehty se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé moc děkuji holky:*
    A ty si víc!!:))

    OdpovědětVymazat