pondělí 18. dubna 2011

What's next..

Dneska se bohužel zmůžu tak maximálně na tento text..není mě moc dobře, ale co bych pro vás neudělala. Chci se vás zeptat co chcete na mém blogu, co vám tu chybí, jestli chcete i třeba videa(nad tím sem dneska přemýšlela že bych někdy udělala), jestli více fotek nebo já nevím..:) Jinak jsem vám chtěla také říct že mě dneska mamka řekla že mě konečně nabarví zdi na fialovou(tu barvu miluju!), takže jsem hrozně šťastná. Proto mě taky napadlo vám udělat video o mém pokoji, teď a potom jak bude vypadat:)



  • Prosím všechny aby odpověděli, byla bych moc ráda co teda chtějí a co třeba ne(je to jen na vás)
  • Přeji úspěšný týden :)

5 komentářů:

  1. Tak nechci Ti radit co bys měla přidávat. Buď sama sebou a dávej na blog co tě jen napadne :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za tvůj názor a myslím že se jím budu řídit, je to to nejlepší co můžu dělat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dávej sem více svých fotek a bude to stačit :) tvůj blog je hezký i tak ;)

    OdpovědětVymazat
  4. určitě více fotek, tím nemůžeš nic zkazit :))

    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat