pondělí 30. května 2011

CRACKING NAILS

první jsem vyzkoušela černý praskací lak od Aničky na hnědý lak

a v obchodě jsem vyzkoušela tento bílý také na hnědý lak

a doma jsem si udělala fialové nehty a na něj bílí praskací
Myslím že to vypadá super a hlavně když se bude odlupovat tak to ani nepůjde poznat:D:))
a dělala jsem to poprvé takže berte s nadhledem;D

16 komentářů:

  1. Doporučuju dávat míň toho praskacího laku:-) To popraskání pak bude víc popraskaný:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. hm zaujimavé no tie posledne mi pripomínaju ako keby sa na lak natrelo bielitko

    OdpovědětVymazat
  3. jojo taky to tak mývám když mám patku : )ale to je strará fotka, ted už mám tu ofinu delší .. o hodně . )


    Pěkné nehtíííky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Love these nails!
    I'm Grace and I'm a new follower :D

    OdpovědětVymazat
  5. zaujímavé to je! to ako?:O

    OdpovědětVymazat
  6. :) Vypadá to jako bych tam měla bělítko na těch nehtech, vážně ho tam dávej příště mín, at to jde víc vidět to popraskání.. Taky jsem ze začátku nešetřila, ale je fakt lepší dávat ho méně :D

    OdpovědětVymazat
  7. ten praskaci lak me stve...proc se nerozpraska tak jak ja chci:D ale jinak super.))

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to skvěle:) můžu se tě jenom zeptat kolik tě stál:)
    +folowuju:))
    http://mumsaidicould.blogspot.com/ (kdyby ses jukla:))

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to zajímavě :) taky jsem se dívala v obchodě na černý ale :) Tak aspoň vím jak to vypadá :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá to hezky :)
    já chodím s králíkem normálně na vodítku mu to nějak nevadí , nemám ho totiž jinede vypustit bydlíme v paneláku :)

    OdpovědětVymazat
  11. hm.. skúsim ho pohľadať u nás :)

    OdpovědětVymazat
  12. no lenže u nás rossman tuším nie je:D

    OdpovědětVymazat
  13. jako moje pomůcka místo stativu je váza :D taky jsem nevedela kam co kde postavit a nakonec jsem nasla velkého pomocníka :D

    OdpovědětVymazat
  14. tenhle přesně mám taky. jen mě štve, že nikdy nepopraská tak, jak chci. :( :D

    OdpovědětVymazat
  15. Praskající lak jsem viděla na mnoha blog-ách. V drogerii, kterou "pravidelně" navštěvuji se ovšem ještě neobjevil...? Proč? =D

    OdpovědětVymazat
  16. Ten mám :)! Poprvé,když jsem si ho dala byla jsem nadšená,ale pak jsem si ho už nedala :D. Jseš sympatická a libí se tvůj blog,jsem tvoje nová čtenářka :) !

    OdpovědětVymazat