pondělí 9. května 2011

FRUIT COCKTAILS

1. musím říct že už je nás tu 10! Jak já vás mám ráda<3
2. a dále vám musím ukázat jak jsem si včera užívala. Nakoupila jsem si ovoce a udělala jsem si koktail. V tom jednom převládala jahoda a v druhém kiwi:))Myslím že to de i poznat na fotce.
3. zítra konečně Praha a žádná škola!:) těšte se na fotky a určitě nové hadříky:)

5 komentářů:

  1. Dobře ty s 10 followerama ;) Gratuluju! A ty koktejlíky vypadají naprosto úúúžasně, taky si ráda dělám, hlavně banánový :)

    OdpovědětVymazat
  2. Absolutně miluju koktejly!
    A protože jsme zvědavá na nové oblečení, které sis v Praze pořídila, musím být Tvůj follower .. :))
    xoxo Katy

    OdpovědětVymazat
  3. viděla jsi nás? kde? :D
    a ten jahodovej koktejl bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  4. milujem tieto koktejli...ja by som ich pila stále

    OdpovědětVymazat