sobota 14. května 2011

HOLIDAY

Podle názvu už víte, že tento člájnek bude o prázdninách! Na které se už moc těším!:) Bohužel nemám svůj počítat, ale aspoň mám noťásek:)
Jak víte tak poletím do USA, vím že se to nikomu jen tak nepoštěsti, ale bude mě chybet i ta dovolená v Itálii nebo trávení s kamarády:( Jak přiletím budu mít jen dva týdny do konce prázdnin sama. Sice to bude tak že já tam budu 3 týdny a ta holčina potom bude tady se mnou taky na 3 týdny:) Ale budu se muset věnovat jen ji. Předtím jsem neměla blog a tak se svámi chci podělit o fotku z Itálie. Která se dá nazvat Prosluněný den u moře

3 komentáře:

  1. Páni do USA bych se taky ráda podívala, i když pro mě je rájem Anglie :D A do jakýho města v USA přesně jedeš? :) A ta fotka je povedená :)

    OdpovědětVymazat
  2. No závist.. :P Doufám že mi pošleš pohled !:/:D a Ta fotka je vážně doooost hUstá.. !:D;))

    OdpovědětVymazat
  3. Jedu do městečka La-Jolla (San Diego) a děkuji:)
    Denule uvidíme:D ale jo:))něco ti z tama i dovezu možná!:D

    OdpovědětVymazat