neděle 15. května 2011

i need..ESSENCE!

Myslím,že jako mnozí z vás jsem si hodně oblíbila tuto kosmetiku, hlavně laky! a tady je obrázek co si chci pořídit, ale musím si počkat až pojedu do Brna. U nás v KM bohužel není Rossmann:/

Máte někdo zkušenost s tím magnet lakem, praskacím nebo zdobítkem na nehty?:))

9 komentářů:

  1. A u Nás sice máme Rossmanna, jenže "nová kolekce" Essence je asi půl roku stará :P:D

    OdpovědětVymazat
  2. jé tak ale to máš dobré:D kdyby nám ho nezrušili:( ale teď máme velký seconhand:))

    OdpovědětVymazat
  3. Takže mamka zklamala a nedovezla? :( To mě moc mrzíí.. No víš že ten praskací teda už mám, ale na ty magnetický sem se dívala taky, může vypadat dobře. Hej, přemýšlím jestli byl lepší Rossmann nebo ted Charley :D Asi Charley, ale stejně mi tu u nás Rossmann chybí :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ona si té smsky všimla až jely domů:/ ale tak asi tam jedem příští týden:)tak snad:D Přesně tuto myšlenku jsem měla taky!:D měly zrušit schlecker..:D

    OdpovědětVymazat
  5. jsi na tom stejně jako já,taky rossman nikde, ale až se tam zas dostanu, tak jim to tam vykoupím :D!

    OdpovědětVymazat
  6. přesně tak!né že půjdeš do stejného jak já!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem to snad skoro všechnoi vykoupila:D Od té kolekce Nails&go mám 3 laky-světle modrý,korálový a čokoládový a ten můžu jen doporučit..Mají krásnou barvu,více jsem o nich psala nedávno na mém blogu.Pak mám ten praskací bílý,ale černý je podle mě lepší.Od multi dimension mám fialovou barvu a ta je taky super a ten magnetický si ještě hodlám koupit

    OdpovědětVymazat
  8. Jooo...taky jsem poslední dobou závislá na lacích od essence :) maj je opravdu nádherné...a taky přemýšlím nas tím praskajícím a magnetickým :) ale ještě si chci počkat na zkušenosti ostatních :D :P

    OdpovědětVymazat
  9. ten Rossmann, mě fakt naštval, že se zvařel :( taky mám moc ráda Essence a jediná drogerie kde tuto značku v KM ještě mají je Schlecker.. ovšem nic z nové kolekce jsem tam ještě neviděla.. žadné praskající laky, ani gelové linky, ani nové štětce :/ jsem vážně naštvaná!!

    OdpovědětVymazat