středa 25. května 2011

KONEČNĚ!

Lidi konečně! Už to jede i na google chrome blog! Konečně můžu přidávat příspěvky:) Jsem ráda, protože operu nemám až zas tak ráda a tady se mi přidávají lépe fotky:))Zítra vám chystám post o věcech co jsem si koupila poslední týden. Myslím že to dám asi na dvakrát a rozdělím to:) Je toho totiž vážně dost:P

6 komentářů:

  1. Fotím SonyA230 :) a přesně!! u tebe ty fotky sou dokonalé, ale když to tak udělám já, je to hrůza! my si ale rozumíme.. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. jojo jsou moje, ta fotka je focena normalne na malej kompakt, staci jen umet ve photoshopu :)) taky mi nejel blogspot na chromu ale na ostatnich jo takze sem to nejak neresila. A těšim se na ty tvoje nový věci co sisi koupila :)) a s těma salatáma to máme stejně, sice si je nedělám tak často ale mam je hrozne rada :))

    OdpovědětVymazat
  3. jezis ja sem pako omylem sem odepsala na jinej komentař, takže se počita jenom to s tema plavkama a chromem a vecma :D promin :D

    OdpovědětVymazat