čtvrtek 5. května 2011

koralky.cz

Tak jsem si objednala z této stránky pár věcí a včera mě to přišlo..konečně! Aspoň mám co dělat o víkendu jestli bude škaredě:) Jinak u nás otevřeli nový sekáč a je uplně úžasný! Nejradši bych tam všechno pokoupila!:) Ale dnes jsem tam ulovila jen dvě věci, které vám ukážu zítra. Bohužel jsme ani neměla moc penízků, protože si šetřím na Prahu do které jedu v úterý. Musím si tam vyřídit vízum a potom se stavím v obchodech:) A teď k věcičkám


 A jak vidím tak moje zobrazení stránky je přes 1000!! Moc všem děkuji! Hned je večer veselejší:)

3 komentáře:

  1. Taky sem si z tama jednou objednávalka nějaký kravinky na fimo hmotu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. fimo si chci taky koupit, ale nevím kde a kolik to tak zhruba stojí?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Fimo jsem viděla někdě i v normálním papírnictví:-)
    Nám v pondělí otevírají nový sekáč zrovna vedle vchodu, tak jsem zvědavá..:-)

    OdpovědětVymazat