sobota 7. května 2011

LAZY DAY

Dnes byl takový divný den..chtěla jsem dělat moc věcí ale přitom nic..Tak jsem nakonec byla s kamarádkou venku, která mě vyfotila(moc děkuji). Celý den a myslím si že to bude až do úterý je v mojí hlavě jen Praha, Praha, Praha. Prostě už chci úterý:) A chtěla bych vás upozornit na Formsping (http://www.formspring.me/Mischels)
A tak tady máte ty fotečky:


Na sobě mám:
polo tričko - new yourker
nátělník - ? (je taťkův protože tak dlouhý jsem nikde nenašla)
džíny - caa
taška - seconhand
brýle -new yourker


A jinak si nejsem jistá s tím videe, protože mě nejde ani spustit v pc natož ho upravit:(

10 komentářů:

  1. Aaaa to je ta super taška že?? :) Pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky prosluněné :)
    a ta taška je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  3. I love that crop top!

    Follow me and I'll follow you back :]

    mfashionfreak.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. krásná kabellka...mám ji v černým

    OdpovědětVymazat
  5. jee..to tričko mám aj ja..len oranžové,či lososové či aké to je :D

    OdpovědětVymazat
  6. můžu se jen zeptat, kde přesně v KM bydlíš?? ;)
    jestli mi to nechceš říct, tak nevadí, nic mi do toho není :D ale ta moje zvědavost!! :D
    A pokud mi to prozraíš, tak kdybys mi napsala na blog, byla bych moc ráda :) děkuji ♥

    OdpovědětVymazat