pátek 6. května 2011

LOVELY BAG

Tak jak jsme vám psala, tak jsem včera byla v úžasném novém seconhandu a je to ráj! možná ho máte i vy ve vašich městech jmenuje se Charley. My  jsme už jeden měly ale takovej malinkej a tento je opravdu velký a dá se tam strávit tak 3 hodiny, aby jste všechno oblečení prohlédly a ještě déle když budete něco zkoušet! Já tam nebyla na tak dlouho ale vyzkoušela jsme si hodně oblečení. Hrozně mě potom boleli ruce jak jsem je pořád měla nahoře a pak držela milion ramínek s oblečením a čekala na volnou kabinku. Toto se mi na tom nelíbí. Jsou tam jen 3 kabinky a musí se dlouho čekat. Ale za to čekání mě to opravdu stálo:) Nakonec jsem za pultem viděla kabelku po které toužím už delší dobu a musela být hned moje! Miluju ji!! a jsem ráda že mě vlastně stála jen 190 kč! Normálně bych ju za tolik nesehnala! Tak jsem okamžitě vrátila to co jsem si chtěla vzít a vzala si jen kabelku  +  pásek 60 kč,který bude dobrý na diskotéku:)


11 komentářů:

  1. Wow! Ta taška je úplně dokonalá! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jee kabelka je uzasna!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. asi ta to nepotesi, ale mam rovnaku :D akurat, ze ma vysla 20 ecok :\

    OdpovědětVymazat
  4. Je dost dobrá ta kabelka ;) Koukni ke mě, taky jsem navštívila Charleyho s Tomem, mi koupil na narozky ty věci :P A ten pásek je drsneeeej, mega na Slady ;)

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji:)
    Chilly nemám ráda když potkám lidi se stejnými věcmi, ale nevadí:))
    Dazz(Ani:D) určitě se podívám a jo hned jak půjdu na Slady beru si ho:D

    OdpovědětVymazat
  6. Tá taške je naozaj skvelá keby som mohla hned ti ju ukradnem :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Cherry jen to né:(:D a děkuji:)

    OdpovědětVymazat