pátek 13. května 2011

LUSH VIDEO

Z neznámého důvodu byly odstraněny poslední články..:// pěkně mě to naštvalo. Tak ještě jednou..
Tak tady máte to video. Přijde mě trochu trapné:D, ale slíbila jsem ho. Kamarádka mě na něj řekla, že je to jak reklama na mýdlo:D

Omluvte prosím tu kvalitu a hlavně časté říkání "eeee":D:))
Napište mi prosíím na nej pravdu co si o tom myslíte:)  (kritiku příjmám)

8 komentářů:

  1. Sem ti řekla, co sem ti řekla ;) Mě to jako reklama na mýdlo nepřipadá :D Fakt až na tu kvalitu a časté vyslovování ééé to je super :P
    Jinak už mám na blogu ty věci z Brna, tak mi je pojd zkritizovat :P:D

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za názor(pravdu!) a to si piš!<3

    OdpovědětVymazat
  3. No dobré no..;D Né jako občas tam byl hamsty... ale na to,že je to první video.. je dost slušný..;)!

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji, příště to bude určo lepší:P:))

    OdpovědětVymazat
  5. lush jsem ještě nezkusila, musím napravit :), jinak video dobré, chybama se člověk učí ;), jen ta kvalita obrazu je mizerná,no...:-(

    OdpovědětVymazat
  6. moc děkuji!Od tebe si každého komentáře vážím:)

    OdpovědětVymazat
  7. To je voda na můj mlejn. Lush miluju, vlastně už skoro nic jinýho nepoužívám, jen kamarádkám kupuju jinou kosmetiku, protože Lush každý nemusí. Tak jsem ráda, že jsem shlídla príma video o Lush v češtině. Bez Fresh Farmacy se už neobejdu, tohle mýdlo miluju! Objednávám tedy jen z UK, ceny jsou nesrovnatelně levnější, i když vůně v kamenným krámku je úžasná...tu internet nenahradí ;-). Pa. Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. http://lostincloset.blogspot.com/2011/06/lush-review.html docela podoba... a příjde mi vtipný, že potřebuješ problematickou pleť :D

    OdpovědětVymazat