sobota 28. května 2011

many things happened

Naše holčičí párty dopadla úžasně. Až na raní vstávání:D Bohužel jsme vstávaly po 8 hodině a to opravdu nebylo příjemné. Večer jsem si krásně užily a byla sranda. Hlavně u hry kufr a potom se dívání na filmy(milionový závod-doporučuji a horo mrtvé duše-po kterých jsem se bála jít na záchod a to se opravdu hororů nějak nebojím:D)
A dnes bylo v Brně autogramiáda superstar. Tak jsem samozřejmě nemohla chybět! Mám superstár ráda a baví mě. A hlavně se mi nejvíc líbí Adamec, který je na živo úžasný:) A má krásné modré oči:P<3 doufám že vyhraje:) Jinak jsem si samozřejmě musela i něco koupit. Oblečení jsem ale nechtěla, když ho teď pořád nakupuji ale je tam rossmann! Tak mám pár nových věciček, které vám ukáži třeba zítra i s dnešníma fotkama superstár:)
a teď fotky ze včerejška a prosím brát s rezervou:D






8 komentářů:

  1. Neeee já tě asi zabiju :D Toho mojeho sexy kapříka si sem dávat nemusela!! :D:D A Kač se Zajdou a Cindynou, to úplně vystihuje to jeho zoofilii :D Ještě to morče chybí :D
    A sorry za to vstávání no, ale jako já se tam nezastavila na tom zimáku! Kotel lidí tam bylo, to sem vůbec nečekala! Takže mamka fakt potřebovala pomoct:)
    A máš laky jo? Aspon že tak! A škoda těch autogramů, ale myslela sem si to, že se tam nedostaneš, sou to mrdky, mají jich jen pár:/ Ale aspon si je viděla, ach jo:D

    OdpovědětVymazat
  2. to jsou super fotky!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. jeej super fotky!!aj nám párty dopadla super!!:P...a Adamec je úúžasný!!zbožňujem ho aj jeho hlas!!:))

    OdpovědětVymazat
  4. je mi 24:))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat