pátek 20. května 2011

MARKET

Dnes jsem byla po škole s kamarádkou ve městě, kde byl i hrnčířský trh. Dnes bylo opravdu krásně! A hrozně horko. Ve městě jsem si pořídila i pár věciček, které jsem vyfotila:) Jinak zítra jedu do pohádkového lesa. Budu hlídat Beatku(to je od mamčiny kamarádky dcera) tak se určitě těšte na fotky. Do toho lesa se moc těším snad víc než nějaké malé dítě:D Hrozně dlouho sem tam nebyla:)



A můj dnešní nákup byl:
strouhátko - Essence
Bun tail - vietnamci
Vůbec bych nevěřila že bych to u nich našla. Chtěla jsem ti to objednat z internetu a nakonec mě to vyšlo takto levně!Jen 65Kč:))

4 komentáře:

  1. To na ten culík bych chtěla a moc! :X nemůžu ho na netu sehnat nikde podle mých představ :(

    OdpovědětVymazat
  2. ja bych chtela nejaky ten pekny hrnecek

    OdpovědětVymazat
  3. to je hrozně šikovná věcička, dělám si s ním drdoly

    OdpovědětVymazat