úterý 31. května 2011

MASCARAS

Tak jsem si pro vás nachystala recenzi řasenek. Doufám že ten rozdíl půjde hezky vidět jako naživo:)

a ještě předtím chci fakt moc poděkovat! v minulém článku 16 komentářů? tak to jsem dobře čučela:) a ještě k tomu 29 followerů!opravdu si pro vás něco nachystám:)*

Moje oko, které není namalované tak aby jste to mohly porovnat s namalovanýma:)



1. řasenka od Loreal
mám ji hodně ráda-nadrolí se, neslepuje řasy a jde skvěle odlíčit 9/10

2.Maybelline 
Tato řasenka se mi líbí,ale jen na horních řasách. Dolní mě většinou slepí a v dolních řasách se mě drolí bohužel a proto 6/10

3.Miss sporty
řasenka kterou mám hrozně dlouho a jednu dobu jsem si opravdu kupovala jen tuto řasenku protože je dobrá ,ale poslední dobou prostě mám radši jiné řasenky:) 8/10

4.Gabriella Salvete
řasenka, kterou teď používám asi nejčastěji na fotce to nejde tak moc vidět ale perfektně mě prodlouží řasy a neslepí mi je a ani se nedrolí a jde perfektně odlíčit 10/10

5. Avon super shock
dalo mi to docela práci se naučit s tak velkým kartáčkem a přijde mi na očích hrozně nevýrazná a slabá 5/10

6. S-he
řasenka, která stojí pár korun a myslím si že je dost kvalitní. řasy mě krásně zdelšila a ani moc neslepila 8/10

11 komentářů:

  1. wow..to všetky aj minieš? :D ja mám najradšej špirály od Rimmel :))

    OdpovědětVymazat
  2. I like better the 2nd one because it volumizes the eye lashes!

    OdpovědětVymazat
  3. 2.riasenku mám aj ja a som s ňou veľmi spokojná!!!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Hej co ty máš tolik řasenek? Já mám 3, z toho používám jednu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta žlutá řasenka Maybelline je nejlepší!;)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepší je Maybelline a Super Shock! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. ja mam tu prvni od loreal a jsem s ni spokojena, ale mozna by stala za zkousku i ta od Gabrielly Salvete.. :-) zajimavy clanek!

    OdpovědětVymazat
  8. když ty máš krásné očko a řasy samy o sobě :)! ale volume milion lashes mám taky a je fajn a potom chci koupit tu žlutou maybellinku :)

    OdpovědětVymazat
  9. když ty máš dlouhé řasy i bez řasenky.. :D já používám Lancome Hypnose Drama.. a jsem úplně nejspokojenější!! :) Kvalita je kvalita. Z těchto mám jen Maybelline a je také super.

    OdpovědětVymazat
  10. Maybelline a gabrielu jsem měla a asi to byly moje nejoblíbenější:) hlavně gabriela je opravdu krásně cenově dostupná:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat