středa 18. května 2011

Modrá je dobrá!

Dnešní outfit:))

 Na sobě:
tričko-H&M
3/4ťáky-F&F
boty-F&F
silonky-F&F
taška-2hand

10 komentářů:

  1. Sluší Ti to :).
    Modrou miluji

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tmavě modrou ;) A sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kočkaa :) A nějak jsem to nepochápala, proč bys mě měla nesnášet? :/

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju,jžš Ani!:D já ti to vysvětlím!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Do prdele.. Už to vidím! Já bych si toho ani nevšimla, taková nepatrná zmínka a taková radost! Tohle není možný, fakt ne! Nedivím se že mě nesnášíš, wow, nemůžu tomu uvěřit!!
    Jo a určitě někdy vyjedeme spolu :) Jinak sry že nedojdu na fb, ale jsem tu jenom kvůli věcem do školy a na doučování, takže nestíhám..

    OdpovědětVymazat
  6. I LOVE your canvas sneakers!! I think you look amazing in them!! ;-))

    OdpovědětVymazat