neděle 8. května 2011

MOTHER'S DAY AND SHOPPING

Tak všechno nejlepší maminkám. Doufám že i vy jste daly něco svojí mamince jako já:)

zelený jasmínový čaj a bonboniéra

Byla jsem dnes v Jisku v Přerově, kde mamka chtěla lampičku a já si tam vzala polštáře. A potom nakoupit do Tesca. U nás teda moc není moc oblečení v Tescu jako v Přerově a tak jsem se tam hned dívala..Koupila jsem si tam černé silonky-potřebuji už delší dobu, ramínka-pořád mám nedostatek, prodlužku-nepodstatné a nakonec tyto úžasné plátěné boty v kytičkovaném vzoru!!! No kdo by se nad nimi nerozplýval?!:P:))



10 komentářů:

  1. Ty boty jsou úžasné:-) Taky by se mi takové líbily..:-))

    OdpovědětVymazat
  2. tie botky mám tiež len svetlé :))

    OdpovědětVymazat
  3. jj, taky jsem si ted koupila takove podobne, na jaro a leto supr! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty botičky ti asi ukradnu, jsou skvělý! :) A čokoládka na první fotce je stejně nejkrásnější. :D:P

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji holky:)Lucy tak myslím že si je budu dobře hlídat:D

    OdpovědětVymazat