čtvrtek 26. května 2011

NEW STUFF

Tak teda dneska mám pro vás věci, co jsem si za posledních pár dnů koupila:)Dnes byl parádní den. Byla jsme celé odpoledne v bazénu a opalovala jsem se s kamarádkami:P No není to dokonalé dopoledne?:P

Stužka do vlasů, drátek, krajka

kabelka ze sekáče za 90kč!

 Svetřík z Tesca

tričko z HM

nátělník z newyorkru

kraťase CaA

ponožky do balerín Deichmann

baleríny z Deichmanna

A další věci, ale tak ty vám sem dám příště(možná) protože to nejsou zas tak zajímavé věci, byly to věci co jsem si kupovala na tu maturitu, takže takové oblečení co nebudu nosit opravdu každá den:)

7 komentářů:

  1. užasné veci :) tie balerinky sú nadherné

    OdpovědětVymazat
  2. tá kebelka je geniálna!!!neverím, že je zo sekáču!(:

    OdpovědětVymazat
  3. jee kabelka je uzasna
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů ty balerínky jsou parádní!! Moc dobré!
    A lidi, věřte, že ta kabelka je ze sekáče :D Kupovala jsem ji s Míšou, musela jsem ji k tomu donutit aby si ju koupila s výhružkou, že jinak si ju koupím já :D

    OdpovědětVymazat
  5. balerínky a tá kabelka sú skvelé!!úúžasne si nakúpila:P

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezký věci...ta kabelka a triko z Hm se mi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat