neděle 29. května 2011

ONE DAY IN BRNO

Včera jsem psala že jsem si něco v Brně koupila a já vám prozradím co to bylo.
Všechno essence samozřejmě a jelikož tyto věci u nás v KM nemají musela jsem je mít.
  • praskací lak na nehty-bíla barva
  • matný lak
  • tiskátko na  nehty-za které jsem moc ráda a kdykoliv si můžu dokoupit někde šablonku:)



A já tam jela hlavně teda kvůli  superstár tak tady máte fotky. Některé nejsou moc zaostřené protože se to opravdu nedalo.
  Takový škaredý pohled na mě Noah hodil:D
Jinak mám těch fotek víc,ale tyto jsou asi nejvíc použitelné:))

11 komentářů:

  1. áách Noah!!!:Dlen teda nebyť toho výrazu:D...a tie laky a sadu obtiskou mám tiež:)...držím palce,lebo je to trošku piplačka:D

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja mám pečiatkovač na nechty..a je to fakt piplačka :D

    OdpovědětVymazat
  3. :)))))))))))) podarené fotky :) no a naozaj nahodil škaredý pohľad

    OdpovědětVymazat
  4. hej že:D a potom se ke mě otáčel radši zády:/:D

    OdpovědětVymazat
  5. Noah at si nasere :D Super fotky a jako Gábinku si mi nevyfotila jo?! Pche! A proč bych na tebe byla nasraná za tu razítkovací sadu? Pohodys, stejně tu moji destičku jen tak neseženeš :P:D Ale na Aukru jich mají plnou prdel, taky asi budu dokupovat..

    OdpovědětVymazat
  6. Ty si koko:D Netuším kam sis ho dala ten papír:D A pak mě ty holky možeš poslat, ale dneska už ne, jdu na SS:D A jo, to jsou moje fotky samozřejmě, líbí? Mě jo, na to, že jsou takovým shit fotákem :P Ok Gabču mi pak můžeš někdy ukázat!

    OdpovědětVymazat
  7. so perfect blog..love your blogwork keep on that honey :))
    follow us and we will follow you back in the next few hours..
    kisses from GREECE.
    http://modeliciousbites.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. to je, ale mračoun jeden :D nebýt toho výrazu, byla by to nejlepší fotka :D ale tož Noah, stejně pro něho budu mít i nadále slabost :D
    A to razítko bych taky chtěla, ale obávám se, že bych na takové vyhrávání si s nehty neměla nervy :D nejsem zrovna trpělivý člověk :P

    Na depilační krém udělám recenzi, jen co mi narostou chlupyska :D
    A moc děkuji za sledování ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Noa je stejně nej :) ikdž se na Tebe tak divně mračíí :D :))) Díky za koment :)) Foloowuju :)) Super blog :)

    OdpovědětVymazat