středa 25. května 2011

Palladium magazine

Dnes jsem byla u maturit pomáhat. A řeknu vám že nechci maturovat, ten stres asi nedám..Stačilo mě vidět jen ty smutný obličeje že si myslí že to neudělali. A dnes mi přišel do pošty magazín. Uplně jsem se první divila co je to za velkou obálku:D já zapomněla že jsem si to objednávala a tak jsme byla překvapená jak sem to uviděla. Ale je super! Držím ho poprvé v rukou:) A navíc se do Palladia jen tak nedostanu a tak tady mám aspoň inspiraci:)



6 komentářů:

  1. díky :)
    nené, nebylo jich škoda, já jsem si je okopírovala a ty okopírované jsem měla připravené na roztrhání ;D

    OdpovědětVymazat
  2. nikoho som neoškubala:D kúpila som ich čisto biele a nafarbila ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ani ja nechcem maturovať!!a pri tom sa to tak blíži!!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Zlato to je schválně že tu máš třikrát 2 stejné fotky? :) Jinak ten časopis ti ukradnu v pátek jasný a prohlídnu si ho :P To máš zadarmo ti to chodí?

    OdpovědětVymazat
  5. Hahá, a můžeš mi to vysvětlit ty, proč máš tak dokonalé fotky?! no?! :-D:-) někdy ve Photoflitre, někdy v Picase :-)

    OdpovědětVymazat