úterý 17. května 2011

PARADISE?

Pro mě ANO! Tohle je moje nejoblíbenější část nábytku:)
a hlavně fialová!:D

 A ve městě jsem si koupila lak, který byl ve slevě. Dokonce i značka essence!:))
a ta barva je dokonalá! Ať si říká kdo chce co chce:)

11 komentářů:

  1. Neboj se,já chodím do Rossmanu blízko Plzně,tak 50 km od:))A ta cena je božská!Už jsem o téhle barvě uvažovala:))

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo ten lak je fakt dobrej, koupila sis ho dobře :P A tyjo, ten tvůj pokojíčke vypadá TAK úžasně, jak vidím ze všech těch fotek.. Závist :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rosselie děkuji:) Rossman je prostě nejlepší!:)
    Ani však se někdy můžeš přijít podívat:P:))

    OdpovědětVymazat
  4. jéé..bezva velká postel!^^
    essence už je tak dost levný a když to ještě slevní...paráda!:D
    fialová je fajn)

    OdpovědětVymazat
  5. není to 66 - most wanted? taky jsem o něm nedávno psala, je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Katy přesně tak:)je to ten odstín:)

    OdpovědětVymazat
  7. aj ja chcem takú posteľ!!vyzerá strašne dobre a pohodlne:P...a ten lak má podľa mňa krásnu farbu:))

    OdpovědětVymazat
  8. Kik:) děkuju,taky je:D tak to jsem ráda,protože mi přijde že se hodně lidem taková barva nelíbí:(

    OdpovědětVymazat
  9. ten lak vypadá skvěle! fialovou mám na nehtech taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. 369 :-) Ještě je druhá verze, který tónuje, a to stojí 459 :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Vzhledem ke kvalitě dokonalá cena, fakt! :-) Ani moje Sephora báze na něho nemá :-)

    OdpovědětVymazat