pondělí 16. května 2011

Pictures

Dnes jsem celkem naštvaná, i když mám nový počítač(konečně!) tak je to hrůza si zase všechno stáhnout to co potřebuji a vůbec si vzpomenout co jsem v tom starém vůbec měla:D Ale tak myslím si že snad ty důležité věci už v pc mám a na chvíli bude pokoj. Jen nemůžu najít cd na instalaci webkamery:/ doufám že jsem ho nenechala v tom starém pc:D
a myslím že název už sám o sobě říká co tu dnes bude:)



9 komentářů:

  1. ..aj preto je skvelý..externý disk :-)

    OdpovědětVymazat
  2. je no, ale tak su ráda že ty přebytečné soubory už tu nemám:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny makeupy Clinique stojí 750kč :-) Na netu najdeš třeba z Ameriky kolem 700, ale prodavačka říkala, že do tohohle se nemá v životě dát ani korunu, že s tím má velice špatné zkušenosti :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tady to vypadá na oslavu! Je fakt, že v Ikea by se slavilo dobře...někam se tam zašít do showroomu ;-). Príma fotky. A gratuluju! A nebuď naštvaná! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Anway? Neznám, co to je? Jaké to je? Kolik to stojí? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, mají tam dokonalé věci! :-O

    OdpovědětVymazat
  7. mňa tieto technické veci vždy strašne vytáčali:D...ja aj keby som nejaku webku mala určite neviem ako ju používať:D...zlaté fotečky:))

    OdpovědětVymazat
  8. ten medvídek je krásnej...tyhle mám tři ;-) mám je moc ráda

    OdpovědětVymazat