středa 11. května 2011

SHOPPING IN PALLADIUM!

Moji milý nedočkavci:* Tak všechno oblečení vyfocené a tak já vám ho sem teda dám:) Se vším jsem ohromně spokojená:)

Tričko H&M

Béžové kalhoty CaA

Bílí nátělník CaA (sleva 98 Kč)

Šaty F&F (zlevněné na 310 Kč)

Šortky F&F 

Šortky F&F

Plavky F&F


Lush taštička..Co je v ní tak to uvidíte zítra na videu!:)

9 komentářů:

  1. teším sa na lush video :)) no a krááne veci si si nakúpila

    OdpovědětVymazat
  2. Joooj úplně závist! A vidíš, konečně máš nějaký věci ze slev :D:D A krásný ;) Ten Lush ti úplně záávidím :) Jo a sehnalas ten lak teda? Když ho tu nevidím.. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nemáš proč závidět! já ti závidím šablonky na nehty a teď i ten lak..právě nesehnala,ale jak pojedu do zlína tak se tam podívám:)A nebo někoho poprosím no:(:) Jo přesně i když to tričko objevila mamka:D

    OdpovědětVymazat
  4. krasny nakup!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. krásné věci a ten nákup z lushe mě hooodně zajímá ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. jé, to puntíkatý je úžasný a pak mě zaujaly ty kytkaté šaty

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkný věci sis nakoupila :) hlavně ty plavky jsou opravdu skvělý ;)

    OdpovědětVymazat