čtvrtek 19. května 2011

ZELINKA

Jestli někdo neznáte Zelinku tak je to maska z Lushe a na obličeji vypadá takto

A nejlepší zmrzlina co jsem za poslední dobu měla!
Rose ice cream chutná opravdu jako růže, ale každému nemusí chutnat:)
Právě teď ji mají v Lídlu:)
a něco nového pro dnešek?Ano! mám čočky!:) a nehorázně mě bolí hlava:/:D

8 komentářů:

  1. Haha dobře ty jaké zelené cosi :P Co to má dělat?
    Jinak na tu zmrzku sem se v Lidlu dívala, ale víš jak, nemůžu si ji dát, jinak to může chutnat zajímavě :) A ty máš čočky?! Cože? Ses nesvěřila! Hlava tě bude bolet ještě tak týden bejbe, než si zvykneš. A jak ti jde nandávání a vyndávání? :D Já u toho zezačátku seděla i půlhodiny :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. maska na problematickou pleť:D tk to má asi pomáhat:Djenže já mám takový problém že si všechno rozškábu a mám hned strup:D Já je dostala dneska a zatím jakože v pohodě:D Sem to u sestřičky v očním zkoušela půl hodiny nandávat a vyndávat:D hlavně su ráda že teď nemám gelovky:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jono modrá je dobrá :D A nevlezu, bohužel, nemá mě kdo fotit a tak je to možný jedině se samospouští, která na šířku pokoje nezabere celou moji výšku :D Hrůza! Někdy mě musíš vyfotit ;)
    Btw ty cyklostezka je kolem Bagráku, pak jedeš do Tráv.zahrádek a z tama to vede podél Moravy až do Kvasic :) Pro brusle je to ideální.
    No hej já u sestřičky strávila dobrou hodinu, hrůza :D Hej to bud ráda, já musela mít nejprve úplně ostříhaný nehty, abych se to naučila si dávat a tedka už mi to jde s jakýmakoliv nehtama :D Tak držím palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Jako růže? To zní zajímavě..:-)
    Mask of magnamity vypadá podobně, pravidelně s ní straším rodiče :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, v té masce ti krásně vynikly krásné oči :) Já tedy z Lushe nic nemám a nikdy jsem ani nic neměla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mňamy, ta zmrzka :) Máš krásné oči :)

    OdpovědětVymazat