pondělí 27. června 2011

AVON VIDEO

První co bych vám chtěla říct, že mám taky už na facebooku stránku.Tak se přidejte, jestli chcete:)
Takže jsem se teda rozhodla natočit to video o Avonu. Něco jsem tam musela vystřihnout, takže někde to na začíná jakože znovu. Vím že jsem zrovna točila a zvonil mi telefon:D nebo něco takového..
Tak prosím, pište mi své komentáře(jakékoliv). Ve videu jsem omylem uřízla kousek o depilačním krému. Mělo tam být že mě tyhle přípravky nedělají zle a že pak napíši jestli mi to udělalo to samé co Fufu:) Prostě se musím spálit vždycky sama. A taky jsem netočila hřebínek, myslím si že každý ví co dělá:D


a potom tu máte i fotky:



13 komentářů:

  1. závidím ty tělové spreje, už si taky musím jeden pořídit.)
    -http://osvaldvomacka.blogspot.com/-

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, ty tělový spreje mám moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  3. A super video a máš krásnou fialovou v pokojiii:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten melounový sprej už jsem si objednala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Paní Méďová:jsem se trošičku sekla:D

    OdpovědětVymazat
  6. no máš krásný pokoj, akorát mi přijde, že mluvíš tak rychle, udýchaně, jako by jsi spěchala, takže o každém výrobku řekneš jenom nějaké věci, hodilo by se mít lepší foťák na lepší obraz zblízka:D ale co už.Podle mě by bylo super, kdyby jsi trochu zvažovala, co řekneš, a řekla by jsi toho víc, pomalu a tak:) a hrozně mi vadilo to "jakože":D
    jsem hrozná, furt komanduju, ale nemužu si to odpustit, jinak se video povedlo:)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé video a máš krásný pokoj! :)
    Avon mám moc ráda, taky si z něj často objednávám a ty tělové spreje!Ty jsou zázrak, miluju je :)

    OdpovědětVymazat
  8. video sa mi veľmi páči:)...si strašne sympatická a myslím si,že presne ako si povedala na výrobky je lepšie urobiť video:P..:)...avon mám celkom rada...hlavne šampóny a sprchové gély:)tie sú strašne fajn:P

    OdpovědětVymazat
  9. Je dobré to video :) Jako, kdybych měla takový foták jako ty, tak taky natáčím, ale s tou webkou mojou :D:/

    OdpovědětVymazat
  10. jak máš ty spreje, tak já jsem si t´d objednávala v jahdové vůni a nemůžu si ho vynachválit, je úžasný :)
    www.christyibeauty.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám avon moc ráda! další zajímavá značka je elf ;) mám o ní aktuální článek u mě na blogu tak kdyžtak mrkni ;))

    OdpovědětVymazat