pátek 24. června 2011

AVON

Dneska jen ta rychlý článek, protože nemám nějak čas. Jsou to ty věci z Avonu. Video ještě nemám a podrobné fotky dám k němu tady je jen fotka na které vidíte všechny věci..Je jich docela dost(12)Doufám že se máte fajn:) Konečně mám uzavřené známky:)) Dneska jsem to trošičku oslavila a zítra se pojede  asi ve velkém:D Jinak zítra i začínám balit  a čímdál tím víc mám strach z letu..:/ Ale už se to pěkně blíží! Ať už jsou prázdniny!:)

7 komentářů:

  1. Ty spreje od Avonu mám moc ráda, super osvěžení na léto:-)

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tak,strašně se na prázky těšim :))

    OdpovědětVymazat
  3. jo mě se taky hrozně líbí ta kytara :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jak voní ten melounek?:) já mám jen jahodu a malinku:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo ten melounový chci taky :-) Ty spreje skoro sbírám :D mám jich kupu

    OdpovědětVymazat