středa 22. června 2011

BIG BLUE

Včera žádná škola, dneska nám odpadly dvě hodiny. No není to super?:P Jinak jsem včera teda toho volna využila tak, že jsme si zajely s kamarádkou do Zlína, protože jsem tam dlouho nebyla a navíc jsem potřebovala nové plátěné botečky, protože se mi tyto nějak rozpadají:( A teď po dlouhé době konečně outfit:) Také se chystám na nějaké video teda, když si ho tak přejete. Ale ještě nevím s čím napadá vás něco?:) Poslední dobou se dívám na všechny díly čelistí a straším se čím dál tím víc, abych nešla do moře v USA:D Bylo tam v roce 2008 útok na člověka a proč zrovna by nezaútočil když tak budu já že?:/:D Ještě bych vám chtěla poděkovat za vaše milé komentáře<3
Na sobě:
tričko - H&M
kalhoty - CaA
boty - F&F
naušnice - DIY





11 komentářů:

  1. super outfit:) akorát košile/triko dělá trochu tlustší postavu :/ a to by mě hrozně vadilo:D vadí mi, když něco hrozně zkresluje..

    OdpovědětVymazat
  2. Bluzka je moc pekna!!! iné gate k nej a bude to super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. neštvi mě!!:D!NEJSI!!!!
    ..uplně je vidět, jak máš roztáhlé ruce, jak hezkou máš postavu a jak to tričko volně vlaje..
    jo a musím ještě pochválit ty užasné DIY náušnice:)

    OdpovědětVymazat
  4. super lehký outfit :)

    Ty se chystas do USA?....

    OdpovědětVymazat
  5. wow..! Tak to ti zavidim,taky tam nekdy chci:))
    A můžu se tě ještě otravovat a zeptat se tě, kampak přimo jedes?:) A jen na okruzni jizdu jedes nebo na dovcu k mori?:)

    Zumbu mam moc rada a na cokoladu mam chut fuuuurt :D

    OdpovědětVymazat
  6. i love the earrings and the top

    OdpovědětVymazat
  7. tak to jsi odvážná, velký dobrodruh:))..jak se ti to povedlo, takhle zaridit ten vymenny pobyt?:)

    OdpovědětVymazat
  8. aha,aha:) to se máš!;)

    Jo,jo uz jsem letela a fotak jsem ale nevytahovala:D ale vsechny moje kamosky normalne foti oblacky z letadla :D, tak pochybuju, ze by ti ho zabavili:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. aj ja som v lietadle normálne fotila..elektroniku nesmieš používať keď lietadlo vzlieta alebo pristáva..a tá blúzka je super..a hlavne v takéto horúce dni..(:

    OdpovědětVymazat