neděle 26. června 2011

CHOCOLATE MASK

Chtěli jste napsat ohledně té čokoládové masky z HM. Takže stála 29 Kč a fakt voní jako čokoláda! Po pravdě se přiznám ale musela jsem ji i ochutnat:D:D A chutná jak čokoládové máslo:D Když mě uviděl bratr a přičichl si k ní řekl:"Míšo, ty si udělala puding?":D:D Jako ty xichty na fotkách, těch si nevšímejte:)





15 komentářů:

  1. Zlatá si na tých fotkách ;)* A maska môže byť naozaj fajn!

    OdpovědětVymazat
  2. ta může být skvělá i když já masky moc nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem ji držela v obchodě, ale zas položila..je dobrá?:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů tak to až pujdu do H&M tak si jí koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už sjem o ní přemejšlela:D
    ,

    luczynky-world.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. oh my gosh how cool! A chocolate mask!! :D

    OdpovědětVymazat
  7. bych jí spíš snědla :D

    -http://osvaldvomacka.blogspot.com/-

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš zas krásně modré oko :-DD a hezký blog...takže follow

    OdpovědětVymazat
  9. Haha prej musím se přiznat, ochutnala jsem ji :D To bys nebyla ty! Ale vypadá to fakt krutě, leč v Brně jsem ji nikde neviděla normálně, ani laky na nehty v tom HMku neměli! Divný:(
    A ty ksichty, nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  10. já na masky moc nejsem,ale přiznám se, že čokoládovou bych si i dala :D

    OdpovědětVymazat
  11. že či si si urobila puding ?:D no to musí pekne vonať

    OdpovědětVymazat