čtvrtek 2. června 2011

DM drogérie

Věci co jsem si koupila včera v DMku:) bohužel dneska nemám moc času, musím uklidit protože mi přijede návštěva z Prahy a naučit se dějepis(což se beztak ZASE nenaučím:/) Jinak jsem dneska byla u kadeřnice kde jsem se potkala s Fufu:) Je to moc milá a sympatická slečka:)) A tak teda z5 ke kadeřnici, jsem obarvená jako vždy na tmavě hnědé a moc se mi to líbí.:P





Balzám na vlasy kokos, který jsem potřebovala protože po shampooku mě prostě nikdy nejdou rozčesat vlasy:/

 Lak na nehty essence, který se mi hodí k jednomu tričku které jste tu taky mohly vidět:P

a pudr na vlasy, tak chtěla jsem to vyzkoušet a tak uvidíme jestli to půjde tak jak má:) 

10 komentářů:

  1. super kousky, akorát škoda že jsi nevyfotila jak vypadáš po kadeřnici :P :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten pudr mě taky zajímá, hlavně jaký budou potom vlasy na omak :)

    katysnetdiary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska jsem si koupila úplně stejný lak! ;) Ten pudr vypadá zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten lak vypadá krásně :)
    Jinak jsem ráda, že jsem Tě viděla naživo ;) Jsem si Tě všimla až když přišla Tvoje mamka na řadu, do té doby jsem byla úplně zabraná do časopisu :D
    A máš fakt pěkný vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem taky zvědavá na ten lak, moc prosím o foto,až bude na nehtech :) a fotečka od kadeřnice by též zajímala :)!

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem si právě chtěla jít sednout za Tebou do "čekárny" že pokecáme, ale Ty ses vůbec nekoukala, tak říkám prdím na to, třeba se se mnou ani bavit nechce :D
    A to ještě nevíš co všechno o Tobě říkal tatínek :D jsem se dozvěděla věcí :D ale mluvil o Tobě fakt hezky až jsem byla překvapená ;) to můžeš být ráda, za takového taťku, ten můj by o mě nikdy takhle nemluvil.

    OdpovědětVymazat
  7. nejlepší bylo plkání o superstar :D jak jsme se všechny schodly, že Šeps je hňup :D to nemělo chybu. Ani jsem nevěděla, že máš tak ráda Lukáše.
    On vyapadá úplně stejně jak jeden můj kamarád :D ale opravdu hodně, jsou jak přes kopírák :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, ten lak má fakt pěknou barvičku :) A balzám na vlasy vypadá pěkně, úplně cítím ten kokos i z fotky. :D

    OdpovědětVymazat
  9. No jsme truhlíci :D ale tak co, určitě se ještě uvidíme, tak pokecáme příště ;)

    Nejlepší bylo jak Tvoje mamka prý: I kdyby jsme doma měli deset nástěnek, tak bude všude Lukáš :D to mě dostalo!!
    Tak říkal, že má o Tebe strach a tak, že jsi moc hodná a takové ;) vyloženě jenom v dobrém o Tobě mluvil.

    A ten můj kamarád se náhodou jmenuje taky Lukáš :D jen není tak vysokej jako Adamec, ale asi tak jak já :D je to malé pivo, no :D třeba Vás někdy seznámím :D

    OdpovědětVymazat