pondělí 20. června 2011

ELF

Po doplnění skladů jsem si prostě musela objednat ztama něco!A to něco byly dva pudříky. Už je to déle, ale nebylo kdy je sem dát:) První co mě teda šokovalo tak bylo to že jsou hrozně malinké, jsem zvyklá na více gramů. Ale za tu cenu se to opravdu vyplatí si je koupit. Čekám pořád na velkou zásilku z anovu, kde jsem si taky objednala pudřík. Ale myslím si že na tyto dva mít nebude. Perfektně se nanáší a dobře kryjí. Já si teď nedávám ani make-up a jen pudr, protože jsou fakt super:) Jinak zítra asi nejdu do školy, máme jen jednu hodinu, protože ředitelský volna už nemáme:D Tak na co tam chodit a ještě k tomu na takovou hodinu, kde se budeme dívat na video!Dnes mě bylo hrozně líto kamarádky, která dělala opakovací test z fyziky a moc ji to nedopadlo dobře..:/ A teď fotečky:)



7 komentářů:

  1. Mám doma ten stejný, oblíbila jsem si ho. Líbí se mi jak je maličký, vejde se mi všude :))

    OdpovědětVymazat
  2. skúsim si aj ja taký zohnať,ked hovoríš,že sa dobre nanáša:P...mne fyzika dopadla strašne,takže z priemeru 2 mám 3...aale už hlavne,že bude volno...len ma to trošku mrzí...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám,ale objednala jsem si moc tmavý odstín,takže je mi celkem k ničemu,leda až se hodně spálím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hej já je ani nezkoušela ještě :D Čekám až mi dojde ten, co mám :) A taky chci z tama ty štěstce konečně, at už to doplnijoooou úplně! :D

    OdpovědětVymazat
  5. tesim sa z tvojho super vyberu:), ja som sice tento pudrik neskusala, ale vsetky veci vyzeraju lakavo:)

    OdpovědětVymazat
  6. elf má bezva věci,ale já osobně pudry moc nepoužívám, strašně mě vysušují :(

    OdpovědětVymazat