pondělí 13. června 2011

!!!FIRST GIVEAWAY!!!

Tak a je tu konečně to vysněné GIVEAWAY. Moc děkuji za 51 followerů, jste fakt úžasní!!
(vyhlášení bude 19.6)
Vyhrát můžete tyhle DIY naušnice↓

              Podmínky:
  • musíš mě sledovat
  • napsat mi co vám tu chybí
  • napiš svůj e-mail,abych vás mohla kontaktovat o výhře
Jedny už jsem si udělala. Vidíte jak vypadají na uchu, ale pro vás jsem udělala nové:)

17 komentářů:

  1. vôbec nič mi tu nechýba..máš nádherný blog :))
    miaslifestyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. tie sú krásne!!!...neviem možno by som nejaké video pozrela,ale to je len a len na tebe:P...mňa to tiež nebaví natáčať:D...krásne sú a ešte ked si ich robila ty tak šikulka:P
    kik.miklosovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nic mi tu velice nechybí, mám ráda, když tu třeba píšeš, co sis nového koupila a tak:)Ale jak už psala Kik, tak třeba nějaký video.
    anulka.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mischel upravovala som to v PHOTO FILTRE STUDIOX :-) Bye :-)

    http://leenikki.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. sleduji:)
    třeba nějaké video, mám ráda tvé články:)

    mishellina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nechybí mi tu nic. (:

    kaca.sulc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nebudu se účastnit at nejsu trapná :D Stejně si to náušnice taky sama dřív nebo později vyrobím :)
    Btw.: Normálně ve čtvrtek to objednám, v pátek zaplatím a dneska dopoledne už došel ten balíček z e.l.f.u!!! Wow, to byla rychlost! Takže až se uvidíme, tak ti to dodám :)

    OdpovědětVymazat
  8. 69 je taky dobrý no:D:D:D Hej ty fotky jsem viděla a jako.. otřes, ale čekala jsem větší otřes, něco na blog může jít:D
    A my s Tomem JSME ten nejůžasnější pár, to si piš:P Děkujem♥ Hej tak si přijd ke mě dom nebo mě někdy počkej u školy a já ti to dám ty pudry:D

    OdpovědětVymazat
  9. sleduji, videa, katka.bacova@seznam.cz
    jinak ty náušnice jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Snesla bych víc soutěží třeba fotografické nebo nějaké výtvarné... jestli budou pokaždé v sázce takovýhle náušnice :D:P<3! djanostikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. DIY a recenze kosmetiky tu máš takže mi nic nechybí :)

    barbora.tomiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji.
    Víc fotek.
    supergirl.007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji :-)
    Víc fotek a nějaký videa:-)

    mrs.luczynka@seznam.cz

    http://luczynky-world.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sledujem. Tie pierka sú rozkošné:)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  15. jsem tu prvně ale asi nic..:)
    hoskova3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. zatím mi tu nic nechybí..krásné naušničky:)

    Ina.t.blog@gmail.com

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou to hezké náušnice, ale já bohužel takovéto nenosím :( Kdo ano, určitě se přihlašte do této Giveway! :) Předem gratuluji výtězce :))

    OdpovědětVymazat