středa 8. června 2011

GOT2BE POWDER FUL

 Tak hodně lidí z vás chtělo vidět jestli pomáhá pudřík od got2be. Kdo neviděl tak mám na mysli tohle:
A já tu mám pro vás dvě fotky kde můžete samy posoudit jestli to funguje nebo ne.Můj názor je: že tento pudr opravdu pomůže zvětšit objem. Já mám docela objem ale tohle my zvedlo krásně i druhou část vlasů nejenom ofinu. Zkoušela jsem pak na to šahat a bylo to jako kdybych to přelakovala ty vlasy. Ofina je opravdu o něco výše než předtím a ta druhá strana není tak "ulíznutá":D
A co vy a pudr?:)
Před                                                                  
      
 Po
když zhodnotím funkčnost + cenu tak tak mu dávám 9/10 ten jeden bodík mu chybí za to že ze začátku mě místo aby zůstal na hlavně lítal ve vzduchu

4 komentáře:

  1. celkom to tie vlasy tak nazdvihlo:)...aj mne by sa taký hodil:P

    OdpovědětVymazat
  2. moja mama si to chce kupit, ale ked... ja tam moc rozdiel nevidim...

    OdpovědětVymazat
  3. No, moc to teda nejde vidět abych tak řekla, si mohla tu ofinu odfotit z boku jak je nadzvedlá :)

    OdpovědětVymazat