úterý 7. června 2011

I'M HAPPY!

Tyjo dneska jsem našla úplně úžasnou věc! Na to že můj den začal po pravdě úplně na ho..:D Třeba zaspaní na první hodinu, kde jsem fakt potřebovala být no:/ ale teď k mojí nové věci! Po škole jsem šla do Lídlu kde jsem viděla úplně luxusní stativ na foťák! Už dříve jsem si ho chtěla koupit na můj foťák(jeden stativ mám ale jen na normální digitál) no a prostě vidět cenu 599,- no tak neber to že?! Když ten co jsem měla vyhlídnutý stál přes 1500:D Tak pro vás to znamená více mých fotek! a pro mě úžasný pocit že mám konečně stativ který se dá vytáhnout až do 160 cm!<3 Kdyby měl někdo to ten starý stativ zájem tak my napište na email, protože mě je už na nic:)
Jinak jsem dneska chtěla dát recenzi na ten pudřík, ale asi to nafotím znovu. Né že by pudřík nefungoval ale já na těch fotkách vypadám jak idiot a nejsem namalovaná:D
a já se musím jít rychle učit:/držte mi palečky at to zvládnu:)

3 komentáře:

  1. stativ je super věc, já bych se bez něj už nehla, máme teda Hamu,ale ono je to beztak asi fuk,hlavně,že je funkční :), hlavně se na něm dobře točej videa, bez něj by to vůbec nešlo....

    OdpovědětVymazat
  2. Heeeej tyjo, dobře ty! Tak to už teprv musíme jít fotit, hlavně ty levitující fotky, jasné? :) Závidím ti ho, taky chci tak dobrý foták a stativ, ale já toho chci.. :D Jako pro ten pudr sem si fakt nešla, vyprdla sem se na to, radši počkám na toho ELFíka až to budou mět :P

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to je super!!:) Tak to se těším na všechny fotky a tak!:)

    Taky mám fialový pokojíček, ale chtěla bych tam nějaké doplnky a tak. Víc ho "zařídit" :)

    OdpovědětVymazat