neděle 12. června 2011

LAST NIGHT

Pěnová párty
Včera/dneska to teda stálo za to děcka:D Hned jak se dají na internet fotky tak je sem dám. Po pravdě si vůbec napamatuji ským vším jsem se fotila:D No a samozřejmě mě všichni házely hned pod pěnu takže jsem byla rozmazaná a později už nenamalovaná:D nehorázně jsem se tam vtom vykoupala:D Ale byla sranda:D Snad to podle těch fotek půjde poznat. Když jsem vylezly s holkama z diskotéky tak ale byla hrozná zima, protože jsem byly mokrý tak jsme utíkaly honem dom:) Bylo to super, až teda na závěr když jsme před diskotékou zjistily že Anička má pokažený foťák:/ 
a teď menší ochutnávka foteček z focení:)




7 komentářů:

  1. máš tak krásně lesklé vlasy..co používáš za šampony?

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš moc sympaticky. A vážně máš hezky lesklé vlasy. :)
    Sleduji tě. .)

    OdpovědětVymazat
  3. haha já miluju pěnové party! :D už se těšim na léto!!

    a sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. juu,ta druhá fotka je kouzelná:))
    jak říká dasdusha, vypadáš moc sympaticky:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt se mě líbí tady tyto fotky! A ty moje kupodivu taky, mám aspon hodně materiálu, když nebudu moc fotit tedka:D A jako ty fotky nechcu vidět, to bude hrůza:D

    OdpovědětVymazat
  6. si strašne moc sympatická...a tak trochu sa podobáš na Amy Lee z Evanescence moju obľúbenú..he he ---
    sledujem ťa ...

    OdpovědětVymazat