pondělí 6. června 2011

Lukáš Adamec!

Prostě tento článek o něm tady musí být! a jestli to někomu vadí tak promiňte, ale.. Už od divadla se mi hrozně líbilo jak zpívá a v grandfinále s Gábinou jsem si říkala, že si nejsem jistá že vyhraje, ale co se nestalo! Můj velký favorit porazil i mnohokrát zmiňovanou Gábinu, která byla typ na vítězství! Gábina zpívá krásně to přiznávám, ale myslím si že Lukáš si ty peníze prostě zaslouží:) Tento článek je takový navazující na Dazz, která měla ráda Gábinu a když jsem jí večer poslala smsku o tom jak jsem šťastná že vypadl odpověď byla ja tě zastřelim:/...:D Hrozně jsem chtěla jet a vidět ho naživo, což mě bohužel nevyšlo protože už nebyly místa. Ale co jsem slyšela od kamarádek tak nic pořádně neslyšeli a prý je hrozně hnaly pryč. Pár lidí ví že jsem na něj úchyl a že mám celou nástěnku(a nejen to) s jeho fotkama:D:) A HLAVNĚ UŽ CHYSTÁM RECENZI NA TEN PUDR:)



a toto mi připomíná, že hned jak bude jejich skupina v čr tak na něj du!:)





10 komentářů:

  1. Já ho mám ráda! Je takovej nevim, šoumen. Gábina zpívá skvěle ale prostě je to ještě takový uječený a přijde mi, že je taková chladná a namyšlená.
    Takže jsem ráda, že Lukáš vyhrál, zasloužil si to mnohem víc! :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, you really like him!! I don't know him

    OdpovědětVymazat
  3. Jo taky si ho můžeš strčit někam, klidně i sem :* Mě vůbec nevadí že je Slovák, já mu to moc přeju :) Jenom se mi prostě líbí víc Gabča :P

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem mu fandila, je to frajer! :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Nesledovala som to moc takže mi je to jedno :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem mu,taky fandila celou dobu a čekám už na jeho koncert na,který musím jít :) !

    OdpovědětVymazat
  7. na ten pořad jsem se nedívala..ale z fotek vypadá jako sympaťák:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Sice jsem koukala asi na poslední tři díly, ale vyhrál to asi právem :)

    http://katysnetdiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Taky sem mu fandila.. jsem ráda že vyhrál ..:) akorát škoda že když ho vyhlásili za vítěze,já zvracela.. :DD

    OdpovědětVymazat
  10. mě bylo v podstatě jedno kdo vyhraje, jestli Gábina nebo Lukáš. Oba byly skvělí a uměli zpívat. Nejlepší by bylo, kdyby vyhráli oba, ale to nejde no :D

    OdpovědětVymazat