čtvrtek 16. června 2011

ME

Omlouvám se za včerejšek, že jsem sem nic nenapsala,ale byla jsem jak vygumovaná a to ještě jsem. No prostě školní výlet..Ale stálo to za to!:D jako dohromady jsme ušli asi 25 km takže mě bolí nohy ještě teď,ale noc byla dost vydařená:D Dnes tu dám moje fotečky. Jak tak pročítám vaše komentáře, tak si přejete fotky nebo videa. Videa je těžké natočit:D hlavně když v něm budu mluvit:D Tak aspoň ty moje fotky:) a giveaway pořád jede:)




13 komentářů:

  1. tý jo, 25.km :D :) na táboře jsem chodila i třicet, ale že bych si to dala v tomhle dusnu a vedru to ne:D sluší ti to:) hezké klapky na uši..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekná :-)

    http://leenikki.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. na tej prvej si úplne očarujúca :))

    OdpovědětVymazat
  4. Klapky na uši s Hello Kity?:-D Dost dobré..:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Aaa cože dobře ty s těma klapkama HK! Taky chci nějaký klapky na zimu :) A na všech ti to moc sluší, ostatně jako vždy! Hlavně ta první, ta je prostě nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  6. 25 km??peši???:D...ja ťa tak uznávam!!to by som nedala ani za nič!!!a tie fotky sú skvelé:P

    OdpovědětVymazat
  7. páni 25 km, to by mi upadly nohy :D!

    OdpovědětVymazat
  8. mas krasne oci, a riadnu štreku ste prešli..

    OdpovědětVymazat
  9. to drbání by Tě určitě za chvíli omrzelo, jakmile to slyšíš desetkrát za den nebo desetkrát za den musíš něco říkat znovu :D teď je mi líto paní Večerkové, jak musí pořád mluvit o té dovolené :D myslím, že o tom mluvila nejmíň 200krát :D šílené!! Já už bych na to asi neměla nervy!! :D

    A práce taky není žádný med, záleží hlavně na lidech jaký Ti příjdou. Někteří jsou pěkně protivní a ještě Ti nadají, že stříháš za moc peněz a kdesi cosi :D

    Jinak první fotka nemá konkurenci - moc Ti to sluší!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Si strašne sympatická ..a máš fajn blog...a moc sa mi podobáš na Amy Lee ale to som už asi niekde písala :)
    tak sa teším na ďalší post

    OdpovědětVymazat