čtvrtek 30. června 2011

MY DAY..

Pořád dokola přemýšlím o tom jestli to vůbec sama v USA zvládnu, je mi přece jen 17let..Včera jsem se rozloučila s Aničkou a Kačenkou a dneska s Janičkou. Po vysvědčení jsem si sní zašla na pizzu a pokecali ještě.:) Zítra, ale až k večeru odjíždím do Prahy. Pomalu se mi začíná nechtít:/ A v sobotu odjíždím! Dnes du ještě ke kadeřnici ať mám obarvené vlasy:)) Zítra vám dám určitě článek o balení a fotky mojich plných kufrů(detaily až zítra:D) Jinak pořád čekám na balíček Elfu a jako pořád nic://
A dnes tu je jen taková směska fotek co se mi líbí:)


13 komentářů:

  1. ty nám takto odchádzaš??jéjda...my sme sa dnes lúčili so spolužiakmi čo na rok odchádzajú rpeč a normálne sa mi slzy tlačili...6 rokov spolu a zrazu tu nebudú??tak sa tam drž!!!:)a vela fot:)...kam tam ideš??:)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě si to tam užij. ;)) Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta s těma malinama mě pobavila!:-D A v Americe hodně štěstí, budu se těšit na příspěvky:-)A strach je asi normální, si dobrá, že si se odhodlala, já bych na to neměla...tak hlavu vzhůru!

    http://lepele-mele.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. to zvládneš! Jen nám nezapomínej na blog :)
    koukni jestli chceš: http://settleaccounts.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. to budeš uuplne pri mori!!!tak to ti riadne závidím:P

    OdpovědětVymazat
  6. Užívej:-)
    TA předposlední fotka je úžasná!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. určitě to zvládneš, musíš si věřit! a taky bych řekla, že to bude úžasná zkušenost, uvidíš, že se ti pak nebude chtít domů,já bych do USA letěla hned!

    OdpovědětVymazat
  8. vy jste všichni tak hodníí! moc vám děkuji, že mě tak podporujete:*:)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych měla asi obavy z toho, že budu tak daleko od domova.. ale USA je můj sen, takže bych to asi překonala a moc se těšila. Závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  10. 3fotka vede !krásný blog
    a pokud budeš mít čas mrkni na můj blog,zrovna ho rozjíždím tak budu ráda za každý koment :-)

    OdpovědětVymazat