úterý 28. června 2011

MY ROOM

mám facebookové stránky TADY
Tak jsem se konečně dokopala a pořádně si uklidila pokojík. Chci vám ho konečně ukázat ten můj fialovej vysněnej<3 Bude i jeho video a tam vám ukáži všechny podrobné věci! Třeba i šuplíky jestli chcete. Problém mě to nedělá:))Jestli se divíte že ten stůl není bílej, tak prostě nemůžu sehnat nějaký. A tak jsem se rozhodla že si ho nechám a stejně je tam i hnědej kosmetickej stolek:)



12 komentářů:

  1. Nikdy jsem do pokoje nechtěla tmavé barvy, ale teď toho snad začnu litovat! :D ta fialová je krásná, máš super pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pááni, to je nádherný pokoj <3 tyhle barvy miluju a původně jsem je taky chtěla, ale do mého pokoje, to bohužel nešlo. Naprosto krásné království!! Love purple ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, tak to je fakt moc pěkný, fialovou mám hrozně ráda! A ta sedačka, ta skřín...krásný:-)

    OdpovědětVymazat
  4. no to je krasa:))
    taky mam fialovy pokojik,ale tvuj je hezci!

    OdpovědětVymazat
  5. moc pekný!!tá farba sa mi veľmi páči,tiež si ten môj musím vymalovať nejakou záživnejšou farbou:P...a tá postel je fakt krásna:)))

    OdpovědětVymazat
  6. tvůj pokoj vypadá fakt úžasně:)..ty barvy jsou super:)

    na mém blogu právě probíhá giveaway, takže tě zvu:)
    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. doprdele, trošku závist.

    -http://osvaldvomacka.blogspot.com/-

    OdpovědětVymazat
  8. mggggg chci tvůj pokojík
    miluju fialovou

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhernej pokoj! Fialovou mám ráda!! To je závist! Jen ty kytičkovaný polštářky z Ikey mám stejný jako ty:)

    OdpovědětVymazat