neděle 5. června 2011

NEW HAIR

Po pravdě jsem se tady půl hodiny přemlouvala abych se zohla pro kabel od foťáku:D Jsem hrozně unavená a je to horší než kdybych nebyla vůbec doma :/ No ale naštěstí mi už pražáci odjeli a já jim z radostí zamávala:D:)
Fotky kde mám teda nové obarvené vlasy + outfit:) A já si du prohlížet Avon a spat:D
 tričko - HM
rifle - CA
kabelka - 2hand

14 komentářů:

  1. Užastný foták :) pekný outfit a tie vlasy ti pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásná barva..to je čokoláda nebo tmavý oříšek!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Vlásky vypadaj super! :) líbí se mi tvoje kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji fialová patří taky meezi moje oblíbené :)
    krásný fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. pěknejjj blog a super vlasy! :D

    jo hele jakej je ten volume pudr na vlasy...pak dej vedet chci si ho taky koupit :D

    http://thefashionfairytaleblog.blogspot.com/

    xxxEvaaa

    OdpovědětVymazat
  6. Kurde moc ti to zase sluší :) Ty vlasy vypadají moc dobře, stejně tak ta tvoje vysněná kabelka :P

    OdpovědětVymazat
  7. ty jedna lenoško :D ale fotky máš krásný, sluší Ti to :)
    chachá :D a já jsem první kdo Tvoje nový vlásky viděl :D hurá!!

    OdpovědětVymazat