sobota 18. června 2011

ORANGE NAILS

Taky vám přijde dnešní den úplně na dvě věci? Dnes mě nic nešlo, všechno mě padalo, počasí je hnusné, bylo mi na omdlení. Prostě hnus..Jediná pozitivní věc že jsem jela nakupovat:D A tam se mi fakt poštěstilo. Musela jsem si dokoupit pár triček a kraťasů do USA. Ale to všechno vám ukáži zítra:)
Dnes tu mám svoje nehtíky, na kterých jsem zkoušela razítkovací sadu. A myslím si že i když jsem to dělala poprvé tak se mi to docela povedlo. I holkám ze třídy se to líbí a ptají se jak sem to udělala:D
Jinak zítra budu vyhlašovat giveaway, jsem hrozně zvědavá kdo vyhraje!!:)

9 komentářů:

  1. Hezky! Tak aspon ty nehty ti šly :D Jako jinak dnešní den byl nějakej smolnej, mamka si zvrtla kotník, pak v těch Zlobicích takový zmatky s dopravou.. No hrůza :D Jsem ráda, že jsem doma! A tys byla ZASE nakupovat? To není normální! Já musím jak kokůtek čekat až na 1.7. kdy konečně po 2 měsících zas pojedu.. Uf!

    OdpovědětVymazat
  2. jééžiši!jsem hrozně ráda, že nejsem sama, které dnešek přijde na dvě věci.Ani ne.. začalo se to kazit okolo oběda a do teď se to nezlepšilo, bohužel nic mi nevyšlo,ale co se dá dělat:)
    Á koukám korálová barva!nádherná!závidím, protože nehty si koušu, akorát mě tímhle každý hrozně vytočit, proč mám tak debilní geny?:D nehty se ti povedly!!!:)
    a závidím USA...moc!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, dnešní den je na pytel. Taky se mi SKORO nic nedaří... =( Už jdu radši spát.
    Razítkovací sada je, řekla bych, užitečná a nehty vypadají dobře. =)

    OdpovědětVymazat
  4. je povedeny!!a oranzovy lak je nejlepsi!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. kamarádka to má také, je to super! hvězdičky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé! To vypadá super! Jak se znám tak já bych skončila u prvního prstíku, nemám na to nervy :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle já si sama nebyla schopná udělat, vždycky se to rozmázlo a nebo to nešlo dostat z tý "formičky" na razítko :D
    Ale jednou jsem měla od "nehtařky" udělaný moc hezký nehty s takhle natištěnejma kytičkama :)

    - je u mě GIVEAWAY :)
    www.summerlafonte.blogspot.com

    OdpovědětVymazat