sobota 25. června 2011

Photo

Dneska jsem jela do Brna, ale jen pro to aby se šlo do kina. Jenže já s mamkou jsme nakonec nešli a chodily po obchodech. Já si nakoupila šampony atd..a pásek. A mamka všelijaké oblečení a boty. Takže nakupovala hlavně ona. Jen by mě zajímalo jestli se vám líbí takové příspěvky jako bude ten dnešní. Prostě jen fotky:)
čokoládky co mě přivezl taťka z Polska, je to poskládané od nejméně kakao až po moc. Mám ráda hořké čokolády ale ty poslední mě vůbec nechutnaly:D




8 komentářů:

  1. hezké fotky..taky bych si dala nějakou čokoládku:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Cindyna! Krásná je, aspon už má chlupy :D A ty čokoládky vypadají lákavě, ale já hořké nemám ráda, takže mě by nechutnalo víc jich :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky. :)) Ten pejsek. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. ja mam hlavne rada mqndle v horke cokolade

    OdpovědětVymazat
  5. né, neděláš mi třeba chutě :D
    -http://osvaldvomacka.blogspot.com/-

    OdpovědětVymazat
  6. cokoladu bych taky brala :D a ten pejsek je krasny! :))

    OdpovědětVymazat