čtvrtek 23. června 2011

SHOPPING IN ZLÍN

PRÁVĚ JSEM ZJISTILA ŽE JSEM VYHRÁLA GIVEAWAY TADY! Dneska je super den!
První jsem se chystala sem dát všechny věci co mě přišly z avonu. Ale nakonec to sem dám až zítra. Přemýšlela jsem že totiž o tom natočím video. Buď to dám na dvakrát, že budou jen fotky a ve videu jak jsou ty věci dobré a nebo všechno v jednom. Uvidím jestli to video stihnu natočit. Dneska jsme dělali postupový test ve škole. Měl být udělaný na 80%. A já ho udělala na 80%!!:DTakže jsem měla fakt štěstí:DMoc mě nešla praktická část:/
Jinak doufám že jste si všimly nového designu.Nevím jestli to není až moc fialové a jestli to není moc dětinské tak mi prosím řekněte. Kdyžtak bych zrušila ty okraje a bylo by to všechno bílé.
Jak více tak jsem nebyla ve škole v úterý. Na tu jednu hodinu to nemělo cenu. Tak jsme jely s kamarádkou do Zlína, potřebovala nějaké věci a já botičky. Botičky mám a k tomu i šatičky.
Oboje mě stálo 300Kč:)

12 komentářů:

  1. jé ty boty jsou užasný!!:) škoda jen, že jsme hrozné prase, takže mi nejsou souzeny:D hned bych por ně letěla:D a těším se na video:)

    OdpovědětVymazat
  2. ty si tuším nákupná maniačka :D inak vyhrala si giveaway :D:))
    http://jollburrfashion.blogspot.com/2011/06/vyherce-poukazky-k-nakupu-na-queenscz.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten design je veľmi pekný :) Aj tie okraje sú dobré,hodila by sa na ne aj taká farba ako na šatôčkách ;) Šaty krásne!

    OdpovědětVymazat
  4. I really love both the pieces!!
    Ps. Your blog looks really nice like this :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé ty šatičky jsou krásné:*
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, tak tuhle výhru ti závidím! Opovaž se koupit si tu bundičku, kterou jsi tam napsala! Já bych ti ju ukradla:/ Včera jsem v Brně našla jednu za 379Kč, slevněnou v NYeru, ale divně mi seděla přes prsa, tak jsem si ji nakonec nevzala:/
    A nad těma botama z H&M jsem se rozmýšlela taky, ale už nezbyly peníze:D Šaty z H&M mám taky, ale jiný a levnější:)

    OdpovědětVymazat
  7. Stejné botky jsem si na letošní léto taky koupila. Jsou skvěle pohodlné. A nad těma šatičkama jsem také přemýšlela, jen by ze mě ta krajka dělala ještě většího hrocha, než jsem :)

    OdpovědětVymazat
  8. I love the white sneakers!! Please wear them in future photos. Yea ;-))

    OdpovědětVymazat