sobota 11. června 2011

STRAWBERRY CAKE

Dnes ráno jsem dělala jahodový dortík, protože mamka přivezla od babičky hrooozně moc jahod a my nevěděli co s něma:D a tak jsem vám připravila i recept jak ho udělat. Jinak už se moc těším na večer na naši diskotéku Slady s holčinama:*:)



Potřebujeme:
  • jahody
  • vanilkový cukr
  • piškoty
  • 2 smetany ke šlehání
  • 3 kyselé smetany




Postup:
nachystáme si jahody

do misky dáme 2 smetany ke šlehání a ty našleháme až do tuha

poté přidáme 3 kyselé smetany a promícháme ručně

 a přidáme vanilkový cukr(přidáme podle své chuti)

 do misky si dáme piškoty, které potom potřeme krémem

a na krém dáme nachystané jahody a toto opakujeme do té doby než nám krém nedojde

a je hotovo!(dáme do ledničky ztuhnout)



6 komentářů:

  1. Oh it looks truly amazing!!! <3

    OdpovědětVymazat
  2. No tak teď bych se po jahodovém dortu utloukla! Parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. mnam to bych si hned dala!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Píšu sem: Domů jsem se dostala úplně rychle, protože sem v tom mokrým oblečení úplně mrzla:( A dneska už mě bolí v krku, fakt skvělý:D A foták se bohužel zázračně přes noc nespravil, ale fotí! Takže když budu šikovná, doklepu to s ním nějak do prázdnin a po prázdninách si pořídím nový za penízky z brigády :) Kdyby něco, foták na mobilu kolikrát stačí! Jako nasralo mě to, ale co už.. Stávají se horší věci :)
    K tomu dortu - fakt jsi ho měla stráášně dobrej, šikulo! A díky za super noc, líbilo se mě to, i když sme nebyly furt spolem :D:)

    OdpovědětVymazat