středa 1. června 2011

wednesday

Dnes nám odpadla poslední hodina(ještě že tak):D a tak jsem si velice vyšla do města, směnila si penízky co zbyly bratrovi z anglie a nakoupila si pár věciček:)vyfotím a ukážu:P a pak jsem potkala kamarádky s kterýma jsem šla na oběd. Ale dnes tu mám pro vás ovocný salátek:) docela se stydím dávám sem takové věci jako:Da přitom jsem si dneska třeba dávala na oběd hranolky s tatarkou:Dale tak dneska jdu na zumbu tak co:D

aby nevzniklo k omylu toto jídlo opravdu jím normálně:D a hranolky jsem si dala prostě jen na obídek a co?:D:))

10 komentářů:

  1. ;-D to je hezký takže sem fotíš zdravý ovocný salát a přitom se cpeš hranolkama jo ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D to ma rozosmialo, ze zdrave veci davas a ine jes, ale to nevadi, ja som minule zjedla 2x mcnuggets menu a ani na tu zumbu som nesla :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D:D Styd se, vůbec to sem nemáš dávat! To já, která jí takový dobrůtky zdravý pořád, se za takový fotky stydět nemusím:D Ale vypadá vážně chutně ten salátek, to jo!

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo! Tvůj blog mě velmi zaujal! :) Miluju ovocné saláty a lakování nehtů, takže tvé poslední příspěvky jsou něco pro mě! ;) Měj se pěkně! Kami (kami-nek.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  5. Ovoce... Ovoce mám ráda... Zeleninu mám taky ráda... Hranolkám se prostě někdy nedá odolat... =)

    OdpovědětVymazat
  6. Aj ja milujem ovocie :) tvoj blog je tak pekne pestrý :)
    followujem

    fashioncinnamon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. looks yummy! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, to vypadá skvěle!
    Sleduju Tě, moc se mi tu líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. jé mňam, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat