pátek 3. června 2011

WHAT DO U THINK?

Mám super náladičku a mám vás nehorázně ráda! jako 40 sledovaných?<3 tak prostě dávám za dnešek další článek!!!:)
Tak jste chtěli vidět vidět ten lak, ale já mám nalakované na rukách ten praskací a proto jsem využila svých nohou:D lak se jmenuje 22 what do u think? a na to samé se vás ptám i já!:P takže co si myslíte?:)
(mám velké palce u nohou:D)

11 komentářů:

  1. Drsná barvička! A pak mi hlavně řekni jak funguje ten pudr na vlasy, to má úplně zajímá! Na těch fotkách v předchozím článku si nádherná, tak neplkej:P Jo a velká gratulace k followerům, dost mě předháníš :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš normálne palce :) no a tá farba je super

    OdpovědětVymazat
  3. Hej mě svítilo slunko do ksichtu :D:D:D:D Já vím že se strašně mračím no, ale v brýlích sem nevypadala tak dobře:/ Ti říkám, musíme někdy jít vyloženě fotit na blog outfity, jasné? Tím tvým úžasným fotákem ♥

    OdpovědětVymazat
  4. tahle barva je moc hezka, mam ji taky :)

    OdpovědětVymazat