neděle 19. června 2011

YESTERDAY SHOPPING

Dnes budou dva články, jeden dnešní a později bude konečné vyhlášení giveaway. Docela jsem zvědavá kdo vyhraje:D
Jak jsem vám včera psala tak jsem byla nakupovat. Všichni jste tu psaly jak jsou v HMku slevy. A já jsem tam přišla a nestačila jsem se divit. Opravdu sleva na každém kroku. A to nejen v HM:)  akorát já si ve slevě nic nekoupila:D


 Věci z HM 
masky
čelenka
kvítí do vlasů
  
kraťase

nátělník Takko

 CAčko
nátělník a kraťase

Sluchátka na mobil:)

14 komentářů:

  1. Pěkné úlovky. :) Ty první šortky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. zajímala by mě ta maska na pleť HM:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja musim taky vyrazit na nakupy:))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. teda, nakoupila sis toho dost :) a ani já si ve slevách nikdy nenakoupím, ačkoliv dneska jsem už pár kousků v ruce držela, pak jsem je stejně vrátila, protože se mi zas až tak nelíbily ... ale líbilo se mi jedno krásné sáčku za 900 :D to jsem celá já, no. ale jelikož dneska moje mamka platila za mě, tak si pro něj možná i zajdu :) bylo nádherné, fakt!
    ty žíhané kraťasy, co sis koupila, tak já mám s tím vzorem overal, který můžeš vidět u mě na fotkách :)
    a jinak, jsi moc hezká holka a máš fajn blog ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Lovely head bands and flowers.. Like the striped top too

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju čokoládovou masku! Koukám, že sis nakoupila samé pěkné kousky :))

    OdpovědětVymazat
  7. skvelý nákup..tie čelenky mám aj ja :)) a tie čiernobiele kraťasy sú skvelé

    OdpovědětVymazat
  8. To se někdo má! Také musím vyrazit! :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásný věci:))..nejvíc se mi líbí ten nátělník proužkatý a ty doplňky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty svině! Takový nádherný věci jako! A já bych nakupovala jenom ve slevách:D:D A ty zase z nich nic nekoupíš, ty si mína.. Líbí se mě šortky a ten námořnickej top, takovej nějakej chcu! A ty čelenky jsou taky skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  11. takove nakupy :X super kratase :)

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat