pondělí 25. července 2011

AT HOME

Tak už jsem zase od včerejška doma!!Měla jsem úžasný let a teď mě čeká každý den něco s Maurou,který se mnou přiletěla z Ameriky. Ale i tak tu budete už mít každá den nějaký článek!:) Dneska jsem ji ukázala město a kostely a byly jsme na bowlingu s Aničkou:) a zítra nás čeká prohlídka zámku v angličtině a muzeu a večer se jde na Harryho Pottra, protože to potřebuji vidět i v češtině a nejenom  v angličtině i když premiéra byla moc super!:) Hrozně tam všichni žerou Harryho a tak měli kostými:) no moc se mi to líbilo. A dnes jsem dala všechny fotky z Ameriky do pc tak je vám sem budu postupně dávat:) dnes tu mám fotky rodiny u které jsem bydlela:)


2 komentáře:

  1. Ne tož přišlo mi to blbý že za mě mamka všecko platila a ještě ste mě hodili dom! Jste zlatí fakt a Maura je úplně super! Já se napřed bála s ní mluvit na tom bowlingu, ale pak sem si řekla co, jebat :D Doufám žes jí dala přečíst můj článek v angličtině jako! At si přečtě jak je sympatická :P Takže se uvidíme zítra, začíná to v 10, tak o 3/4 na 10 před zámkem nebo jak? At vím v kolik vstát :D

    OdpovědětVymazat